Advertisements

Free Promo Lyrics – Moneybagg Yo

Free Promo Lyrics - Moneybagg YoFree Promo Lyrics - Moneybagg Yo

Free Promo Lyrics – Moneybagg Yo feat. Polo G & Lil Durk

Free Promo Lyrics – Moneybagg Yo – This is a Brand New English Song of 2021 from Album A Gangsta’s Pain sung & written by Moneybagg Yo feat. Polo G & Lil Durk. The music label is Moneybagg Yo.

Free Promo Lyrics

Moneybagg Yo

It’ll Break My Heart If A Nigga That I Be With Everyday
Get In That Room And Turn State, My Worse Fear
I’m Still Healing From Some Scars
My Daddy Called Me On My Birthday
Didn’t Even Tell Me, He Just Asked Me For Some Cake

Whenever You Speak Yo Mind They Say You Crazy
And Call You Fact
Thought I Was Through Sipping With Bruh Got Off Papers Today
Aint Skip No Line, I Sacrificed Now I’m Having My Way
Don’t Need No Therapist I Vent To Myself And My Safe
Money Talks

Advertisements

Niggas Saying They Gone Slide For Me But Ain’t Bust They Own Fire
My Opps Ain’t Even Worth Killing That Don’t Change The Fact They Need To Die
Showed Wassa Name I Stand On Business
Put Em In A Suite And Tie
That Was A Switch The Suspect
Shot Once, Victim Hit A Lot Of Times
When I Lost Elo It Rained Hard That Day Outside

I’ma Keep This Shit So Street Wit Em
You Do This Shit For Clout
How The Fuck You Say You Real When Everything I See Is Cap
If I Got For What They Think Bout Me I Probably Lose The Count
Don’t Need Promo At This Point Cuz They Gone Do That Word Of Mouth

Polo G
Nigga I Was 10 Toes On The Front Even When The Snow Was Falling
I Used To Always Have A Vision Me And Bro Was Balling
But If He Ain’t Mean It Thinking Maybe He Ain’t Wanna Cross Me
So Many People Come And Go It’s Like That Door Revolving

At My First Repast At 9 Then I Start Going Often
Lamp Had A Frown On His Face Like He Ain’t Wanna Coffin
Know My Lil Son Gotta Eat So I’ma Work-Aholic
If This Ain’t Greatness Then I Really Don’t Know What To Call It
Bro Was 16 Think His Killer Round The Same Age
The Hood Cried When 21 Died I Felt The Same Rage
But We Gone Lose If We Ain’t Never On The Same Page (Hmm)
Gotta Keep My Head Up Til Them Days Fade

Moneybagg Yo
I’ma Keep This Shit So Street Wit Em
You Do This Shit For Clout
How The Fuck You Say You Real When Everything I See Is Cap
If I Got For What They Think Bout Me I Probably Lose The Count
Don’t Need Promo At This Point Cuz They Gone Do That Word Of Mouth

Lil Durk
Let’s Get It
I’m Taking Ecstasy Like Percocet’s Across My Teeth
I Claim The Voice But We Nee Died He Left His Pain With Me
J Money Died I Was Ot I Wish He Came With Me
Two Hunnid Cash We On His Ass You Know He The Same As Me
Riding Round With 2-3 Pounds Inside A Subaru
And I’m Most Wanted Two Hunned Cash On My New Bullet Proof

Watch Yo Niggas Inside Yo Circle Ohh Woah Woah
Know A Killer Who Told On A Killer Ohh Ohh Ohh
Even Tho I’m Fighting My Case These Niggas Be Fake I Keep My Pole
I Can Serve You At The Office You Can’t Get My Number
These Niggas Be Bitch They Hoes These Niggas Tryna Act Like They My Bro
Can’t Convince Me You A Killer Cuz You Steady Up Yo Pole
You A Bitch Nigga

Thank You!! Enjoy Lyrics and stay connected with us !!

Free Promo Song Credit Details:

Credits:
🎶 Song – Free Promo
✍ Writer(s): Bobby “Keyz” Reese, YC, Sheldon Ferguson, Skywalker OG, Javar Rockamore, Moneybagg Yo, Lil Durk & Polo G
🎤 Singer – Moneybagg Yo
💰 Produced by Bobby “Keyz” Reese, Sheldon Ferguson, Javar Rockamore, YC & Skywalker OG
🎧 Music Label – Moneybagg Yo

YouTube Video – : Free Promo – Moneybagg Yo:
Free Promo Lyrics – Moneybagg Yo
FAQ Of Free Promo Song
Q.1 Who is the Writer or Lyricist Of “Free Promo” Song?

Bobby “Keyz” Reese, YC, Sheldon Ferguson, Skywalker OG, Javar Rockamore, Moneybagg Yo, Lil Durk & Polo G has written the lyrics of the “Free Promo” Song.

Q.2 Who is the Singer Of “Free Promo” Song?

Moneybagg Yo feat. Polo G & Lil Durk has sung the song “Free Promo”.

Q.3 Who is the Producer Of “Free Promo” Song?

Bobby “Keyz” Reese, Sheldon Ferguson, Javar Rockamore, YC & Skywalker OG have Produced the music video of the “Free Promo” Song.

Q.4 “Free Promo” Song is from which Album by J.cole?

“Free Promo” Song is from the Album “The Off-Season” by Moneybagg Yo.

YouTube Thumbnail by: YouTube Thumbnail Image Downloader (HD Quality)

Note: If you find any mistake in lyrics or If You Are Willing To Contribute new Lyrics to this website Please send the correct lyrics by click on Submit Lyrics.

Please Subscribe And Follow Lyricsupgrade on social media for Latest Lyrics

About Nisha Wadhwani

I am the founder of lyricsupgrade.com. I love to read a lot and that’s why I am here as a Blogger. Professionally I am an ACMA ( ACWA). I am also Providing a Service of Online tax filling. I love listening to music. As the founder and author of this website, I am trying my best to improve this blog day by day.

View all posts by Nisha Wadhwani →

Leave a Reply

Your email address will not be published.

three + 18 =