Advertisements

Back On My Feet Lyrics – NBA Youngboy

Back On My Feet Lyrics - NBA Youngboy

Back On My Feet Lyrics – NBA Youngboy

Back On My Feet Lyrics – This is a Brand New English Song of 2022 sung & Written by NBA Youngboy. The music label is YoungBoy Never Broke Again.

Back On My Feet Song Lyrics

Drum Dummie Made The Beat And I’m Gon’ Kill It
Ha, XO
That-That, That-That Jump Up Right There? That’s That Shit?
Uh, You Know Yeah, Yeah
I Just Jump Straight On And Talk That Shit
Hold That Cutter For Me
Look

I’ma Hustler, ‘Fore I’m Broke, I’ma Make A Way
I Told ‘Em Things Different From Up In ’16, That Was Back Up In The Day
Now You Already Know Anyway This Shit Go, Shoot It Out On The Interstate
Tryna Swerve ‘Em Off The Road, Talkin’ “Grrah,” Pussy Nigga, “Grrah,” ‘Til The Metal Break
Why They Soldier Hate? They Gon’ Make Me Wanna Come And Pluck ‘Em Down, Wanna Give My Fair Shake
Head Out Of Town, She A Machine, Make It Back, Couldn’t Do Her Hair Late
You Know 10? That’s My Lil’ Bro, Had To Tell ‘Em Stay Up From Under That Ho
You Know That That Bitch Know Dirt On My Ho And My Ho Know Dirt On That Nasty Ho
They Got Another Chick That Be With ‘Em, Had A Baby ‘Fore A Opp, I Like Her On The Low
She Got Her Body Done, Now She Want Her Body Done, I’ll Spit On ‘Em Both
I Got All The Killers And Real Niggas And Trill Bitches With Me, You Know?
These Rap Niggas Know That I’m Dangerous
And I Know Most Some Of Them Niggas Hoes
I Know Ya Heard How They Block My Songs When Them People Tried To Send Me Up The Road
Could’ve Sworn This Ho Was Gettin’ Fucked When I Called Her Phone
I Know That She Dogged Me To Her Friends But Lowkey Still Don’t Leave Me ‘Lone
My Girl Probably Wouldn’t Even Let The Bitch Inside Our Home

All Y’all See, I’ma Get Back Up On My Feet
I Had To Find Peace, I Lost My Thug, Now I Can’t Sleep
I Want Beef, Get Your Shit Bust Inside The Streets
Life Of A G, I Don’t Need You To Pray For Me
Rap Niggas Over And I Said They All Gettin’ Slumped Over
Last Man Stand, Bang ‘Til It’s Over, ‘Cause I’m A Soldier
I Won’t Think Twice To Kill Yo Ass ‘Cause I Don’t Know Ya
Gotta Run This Shit, Can’t Stop, I Think It’s Turnin’ Over

Gotta Top This Shit From Turnin’ Over, I Keep My Clique From Sellin’ Yola
Gotta Keep My Dog From Off That Boy Before I Found Him Sleep, Slumped Over
Gotta Ubereat My Bitch And Cater From House Arrest, I’m Bossanova
Wan’ Protect, I’m The Reason They Ain’t Bought ‘Em Yet, ‘Cause Bitch I Know Ya
You A Messy Gossipin’ Ass Bitch And You Might Fuck Me Over
Bitch, I Flex That Guap, Got Lots Of It, I Turn That Nigga Ho Up
Think They Know Us, Gotta Show Us, Talk That Shit, We Shoot Your Show Up
Aim Like Jonesy, Feel Like Rod
Think He A Big Nigga, Like He Jewish
Tell ‘Em Keep Cross Phones, Better Keep Your Rod
I Had It Hard, Go Round The Corner, Couldn’t Get It On Inside The Yard
You Think We Masked Up For Corona How We Ski’d Up For That Boy
Run Up On Me, You Think It’s Sweet And We Gon’ Send Yo Ass To God
Wrath And Revenge Of Youngboy

All Y’all See, I’ma Get Back Up On My Feet
I Had To Find Peace, I Lost My Thug, Now I Can’t Sleep
I Want Beef, Get Your Shit Bust Inside The Streets
Life Of A G, I Don’t Need You To Pray For Me
Rap Niggas Over And I Said They All Gettin’ Slumped Over
Last Man Stand, Bang ‘Til It’s Over, ‘Cause I’m A Soldier
I Won’t Think Twice To Kill Yo Ass ‘Cause I Don’t Know Ya
Gotta Run This Shit, Can’t Stop, I Think It’s Turnin’ Over

Thank You!! Enjoy Lyrics and stay connected with us !!

Back On My Feet Song Details:

Credits:
🎶 Song – Back On My Feet
✍ Writer(s): YoungBoy Never Broke Again
🎤 Singer- NBA Youngboy
🎧 Music Label – YoungBoy Never Broke Again

Back On My Feet Song Music Video:
Back On My Feet Lyrics – NBA Youngboy

YouTube Thumbnail by: YouTube Thumbnail Image Downloader (HD Quality)

Note: If you find any mistake in lyrics or If You Are Willing To Contribute new Lyrics to this website Please send the correct lyrics by click on Submit Lyrics.

Please Subscribe And Follow Lyricsupgrade on social media for Latest Lyrics

Read Also – You’re my everything Lyrics – Descendants Of The Sun OST

About Nisha Wadhwani

I am the founder of lyricsupgrade.com. I love to read a lot and that’s why I am here as a Blogger. Professionally I am an ACMA ( ACWA). I am also Providing a Service of Online tax filling. I love listening to music. As the founder and author of this website, I am trying my best to improve this blog day by day.

View all posts by Nisha Wadhwani →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

19 − three =